Handige registratie met een bezoekersregistratiesysteem

‘Ik loop even naar binnen om gedag te zeggen.’ Waar vroeger dit een doodnormale zaak is, is dat tegenwoordig wel anders. Bezoekers moeten zich overal registreren, of het nu in de horeca is, bij een evenement of in een verzorgingstehuis. Zomaar ergens binnenstappen kan niet meer. Om toch klantvriendelijk en op een snelle manier bezoekers te registreren kunt u gebruik maken van een bezoekersregistratiesysteem. Met een bezoekersregistratiesysteem kunt u snel en efficiënt bezoekers ontvangen en registreren. Alles gaat digitaal en u hoeft geen gebruik te maken van papieren registratie.

Gastvrij en professioneel

Misschien denkt u bij een digitaal bezoekerregistratiesysteem aan een onpersoonlijke ontvangst. Maar niks is minder waar. U kunt deze software gebruiken om uw bezoekers hartelijk te ontvangen. Zo krijgen bezoekers van tevoren een email met daarin praktische informatie over parkeren, een wifi code, COVID-voorwaarden en een QR-code om eenvoudig en snel contactloos aan te melden bij aankomst. Deze e-mail zorgt er ook voor dat u de verplichte voor de Coronacheck voorafgaand aan het bezoek kunt stellen. Uiteraard blijft de privacy van alle gasten gewaarborgd. Komen de bezoekers aan bij uw bedrijf, evenement, of horecagelegenheid? Dan kunnen ze door de QR-code gemakkelijk zichzelf registreren. Een ander voordeel is dat u nu geen mensen hoeft te plaatsen om de bezoekers te registreren, de digitale software wijst zich vanzelf.

Handig in geval van calamiteiten

Een groot voordeel van het bezoekersregistratiesysteem is dat u altijd weet wie er aanwezig zijn en wanneer. Werkt u in uw verzorgingstehuis met tijdsloten? Dan is dit systeem ideaal. Bezoekers kunnen zichzelf aanmelden en u heeft direct een overzicht wanneer iemand in het gebouw is. Daarnaast is het systeem ideaal in het geval dat er een calamiteit voordoet. U heeft namelijk snel een lijst uitgedraaid van alle aanmeldingen op moment dat er een ernstige situatie voordoet. Daarnaast kunt u met deze software een bericht naar Bhv’ers sturen en afvinken welke mensen ‘veilig’ zijn tijden een calamiteit. Dit allemaal via het DigiReceptie portaal of via de app op een smartphone. Dit bezoekersregistratiesysteem is voor verzorgingstehuizen onmisbaar!

‘Ik loop even naar binnen om gedag te zeggen.’ Waar vroeger dit een doodnormale zaak is, is dat tegenwoordig wel anders. Bezoekers moeten zich overal registreren, of het nu in de horeca is, bij een evenement of in een verzorgingstehuis. Zomaar ergens binnenstappen kan niet meer. Om toch klantvriendelijk en op een snelle manier bezoekers…